Subject: KUTSE kliinilise auditi:"Organdoonorluse vaatest välja jäämise tasandid ja põhjused 2023.a. kesk- ja üldhaiglates surnud alla 80 a. patsientide valimi põhjal" seminarile
From: Laura-Liisa Liivamägi <[email-masked]>
To: x Põlva Haigla <[email-masked]>,x Järvamaa Haigla <[email-masked]>, "x Keskhaigla" <[email-masked]>, "x Rakvere Haigla" <[email-masked]>, "x Valga Haigla" <[email-masked]>,x Lõuna-Eesti Haigla <[email-masked]>, "x Kuressaare Haigla" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "x Ida-Viru Keskhaigla" <[email-masked]>,x Jõgeva Haigla <[email-masked]>,x Läänemaa Haigla <[email-masked]>, <[email-masked]>,x Pärnu Haigla <[email-masked]>, "x Rapla Haigla" <[email-masked]>, "x Viljandi Haigla" <[email-masked]>, "x Ida-Tallinna Keskhaigla" <[email-masked]>, <
Cc: "Piret Kurvits" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "x Ain Kaare" <[email-masked]>, "Helen Varres - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "x Terviseamet info" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 14:25:34 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kutsume Teid osalema valmiva kliinilise auditi „Organdoonorluse vaatest
välja jäämise tasandid ja põhjused 2023.a. kesk- ja üldhaiglates surnud
alla 80 a. patsientide valimi põhjal.“ veebiseminaril 19.03.2025.a. kell
14.30-16.00 .

Auditi põhieesmärgid olid välja selgitada, kas üld- ja keskhaiglates oli
patsiente, keda võib vaadelda potentsiaalsete doonoritena, milline oli
haige käsitlus ning millistes haiglaravi etappides ja millistel põhjustel
ei jõudnud info ajusurma põhjustada võiva või põhjustanud haigusseisundiga
patsiendist organdoonorlust koordineerivate isikuteni Tartu Ülikooli
Kliinikumis või Põhja- Eesti Regionaalhaiglas.

Seminar on mõeldud kõigile huvilistele, kutset on lubatud jagada.

Kirjaga kaasas on auditi raporti tööversioon, mis veel täieneb vastavalt
Teie tagasisidele ja küsimustele.
Ootame küsimusi, tagasisidet ja ettepanekuid auditi aruande osas
10.märtsini meiliaadressile: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Oma kommentaare ja küsimusi
olete oodatud esitama ka seminari arutelul.

Seminari kava ja veebilink:

1.	Sissejuhatus, auditi taust, meeskonna ja metoodika tutvustus-
Tervisekassa
2.	Auditi tulemused, järeldused, ettepanekud ja soovitused-
juhtauditeerija dr Riin Kullaste
3.	Arutelu, sõnavõtud, küsimused- avatud mikrofon
4.	Kokkuvõte- Tervisekassa

MS Teams Meeting

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NDZhNjYwNDYtOWIwYS
00NTMxLWI5ZDYtZWY5OTg0NDI1MTVj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%222b1
bf748-ff0c-4e9d-ad33-0b390313ab13%22%2c%22Oid%22%3a%22b1b90238-f77a-48a1-a
f7f-cf6b83610429%22%7d> Join the meeting now

Meeting ID: 333 099 170 702

Passcode: hj6Sp7jR

Virtuaalse kohtumiseni

<https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/TervisekassaLogoBlacksmall.
jpg>

 <https://www.haigekassa.ee/sites/default/files/Sigantuur/spacer.jpg>

LAURA-LIISA LIIVAMÄGI
Peaspetsialist
Ravimite ja teenuste rahastamise portfell

E:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Riia tn 142, Tartu
 <https://www.facebook.com/haigekassa/>   <https://www.haigekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.haigekassa.ee/blogi>